Elifzehra Bebegim 4 ay 6 gunluk saglik ocagindan damla baslamam icin yazdilar fakat gaz sancisi ve kabiz yaptigi icin bebeklerde aglayarak uyanma bi huysuzluk hali oluyormus dogru mu kullananlar yardimci olur musunuz
maviboncukruyasi Deletedmom7 Elifzehra Bize sağlık ocağından ücretsiz vegaferon verdiler. 7 gün kaka yapamadı hep huzursuzdu gittik tekrar ferrum yazdı doktorumuz kaka yapıyor ama huzursuzluk var hala damladan mi bilmiyorum gazlı bir bebek zaten bence deneyerek görmek daha mantıklı bünyeye göre değişiyor
AybarsMomy Elifzehra ay hiç ona bağlamamıştım ama kullanmaya başladığımdan beri ağlayarak uyanıyor. Hatta dün ne oldu çocuğuma diye üzüldüm . Gözünü açmadan ağladı hep yavrum
Gzdzeynep Elifzehra biz de 6 aydan bir yaşa kadar ferrum kullandık bize huzursuzluk gaz kabızlık yapmadı ve bir yaş tahlilde de kan değerleri iyi çıktığı için kullanmayı bıraktık siz de piyasada bulunan başka damlaları deneyin hangisi iyi gelirse ona devam edersiniz her kan damlası her bebeğe iyi gelmiyor
Deletedmom7 maviboncukruyasi emziriyorsanız 10 gün kaka yapmaması normal zaten bence ona bağlamayın .