SuNur ultraproct diye bir fitil var hamileyken doktor yazmıştı hamileyken ve emzirirken kullanılıyo bnm geçen gün aklıma o geldi evde ozamandan yarısı kalmıştı yarısını kullanmıştım hamileyim diye 10 gündür rahatım bakalım kabızlık zorlama olursa yandım fitili kaç eczaneye sorduysak bulamadık belki siz bulursunuz kalkmış dediler bnm 3.4 tanr var dışarda içeridede kaç tane kim bilir fitil çok çok iyi geldi doğum yaptım ve 2.5 ay çektim bu fitilin aynı isimde kremide var dışa ve içe sürülüyor içinden çıkan aparatla bi tane kremini bulmuş eşim sadece krem içinde kalkmış demişler şimdi ondan kullanıyorum siz sabah akşam bi kaşık zeytinyağı için kuru dut yiyin gece bi bardak suya 3.4 tane kuru kayısı atın sabah onun suyunu için kayısıları yiyin Bn emzirme dönemim bittikten sonra sülük koydurucam ameliyat maalesef çare değilmiş ama sülük tedavi ediyor hamileyken ve emzirirken koyulmuyormuş maalesef araştırın isterseniz kabız olmamaya çalışın Allah hepimize şifa versin