Emirr biz hala kundak yapıyoruz geceleri uyuyacagi zaman tavsiye ederim çok işe yariyo internetten araştırın yarim kundak yazın belki biliyorsunuzdur da öyle yatırmayı deneyin derim🙂bizim de başta ağlıyordu zamanla alıştı kundağa tam mayışmışken yapın fark etmiyolar