Tekrar aynı soruyu soruyorum kusura bakmayın ama dışarı çıkamıyorum oğlumla o yüzden eczaneye gidip soramıyorum. Beyaz olan hapların sonuncusundayım ve hala adet olmadım yarın yeni pakete başlıycam. Adet olmam gerekmiyor muydu ? Yeni pakete başladıgımda adetimde bi sorun olur mu ? Daha önce kullanmadığım için bir bilgim yok aydınlatırsanız çok sevinirim