Ozdogan14 Merhaba prima kullananlar şu an 2 beden kullanıyorum bebeğim 6 kilo sizce ne zaman 3 bedene geçmeliyim
mrv5556 Ozdogan14 prima premium care kullanıyorum bende 3 e gwcwbilirsin canım bence oda 6 ile 10 kilo arası
CemreKerem35 Ozdogan14 bence elinizdeki paket bitince 3 alabilirsiniz . Sanırım 3 numara 6 kilo sonrası idi .
Eternalove Ozdogan14 benim bebeğim 26 günlük ama doktor 15 günlükken 3 numara bez kullan dedi hem kalça çıkıklığı için
TYE Ozdogan14 bizde 6 kg prima prmınum 3 kullanıyorum 1 aydır😂 yanları sıkmadımı bugune kadar bizde iz olmaya başlamıstı