Kızlar 4 aylık bebeğim var 1 aydır çok yaramaz ne uyuyor ne emiyor ne oynuyor sürekli ağlıyor kafayı yiycem sürekli kucak gezmek istiyor bugün afedersiniz hastalandım tuvalette girdim gelene kadar çatladi ağla ağla bağıra bağıra şimdi sesi kısılmış çok derinden geliyot ne yapmalıyım yaaa sancilaniyorum hiç iyi değilim offf offf