Mom44 buradaki yorumlarda sizin dediğiniz gibi ameliyat ağır değil sünnet ağır geçiyormuş 1 yaş iyi gerçekten ama 6 ay çok erken ameliyat için inşAllah 1 yaşı bekleyin der diğer gitceğim doktor. Bi yanım olmuşken ikiside çıksın diyor diğer yanımda çocuk bu kadar acıya nasıl dayansın diyor anne yüreği işte 😓😓