O bebeğime kalça otura sonu çektirdiğimi doktor sonuca baktığında bir şey yok dedi ama ben bu aralar bebeğimin de tek ayağını kendine doğru çekerek bunu fark ediyorum sürekli aynı baca ve aynı şekilde bu beni korkutmalı mı yoksa geçici bir durum hanımlar