kizlar dun balkakagi aldim kizima corba bebek keki vs yaparim diye. ama bir seferde tabiki hepsini yiyemez. dondurucuya koyarken haşlayip o sekildenmi koyuyorsunuz yoksa ciğden mi ? bir de kereviz falanda ayni sekilde stok yapabilir miyim ? onu da mi haslayip yoksa cigden mi