Fundanur akciğer enfeksiyonu olmuştu Dr salgın var yatanların %90nı bu sebeple yatıyor dedi antibiyotik tedavisi başlandı hortumla beslendi ve oksijen aldı. Kusmasın diye beslenmesini azaltılar. Çünkü kusarsa ciğerlerine kaçıyormuş tedavi başa dönüyormuş rabbim kimseye yaşatmasın çok şükür zatürreye çevirmeden fark edip götürdük