Kilo alıyorsa ya da doğduğundaki kilosunu koruyorsa endişelenme canım. Bir diğer doyduğunu anlama şekli de günde kaç kere altını kirlettiğini saymak. Kakasıyla beraber günde 6-7 defa yaparmış sağlıklı bir bebek. Hep psikolojini iyi tut, daha 1 haftalık bebişin. Eğer sarılık riski de yoksa hiç mama vermeye uğraşma bence canım. 5-10 dakika emmesine de çok takılmamak lazım. Normalde 2 saatte bir 10 dakika emmesi yeterli diyor doktorlar. Allah sağlık sıhhat versin inşallah. 🙏🏻🌹