Lcy03 ben günlük tutmadım ama tchibo’dan çok güzel bir defter-albüm aldım. Bebeğimin ilk yılı anı albümü yazıyo kapağında. İçinde o kadar güzel sayfalar var ki siz dolduruyorsunuz. her ay fotoğrafını koyup o ayla ilgili yazı yazacağınız kısımlar var mesela. Anneye babaya ayrılmış sayfalar var. Çok değişik şeyler var. İncelemenizi tavsiye ederim. Hazır uğraşılmamış diye düşünmeyin. Valla emek isteyen bir şey. Kendiniz de hazırlayabilirsiniz o tarz bir şey. Ben hamileyken de çok istemiştim yazmayı başladım da ama gerisini getiremedim. Bence günlük tutmak istemeniz çok güzel. Yazdığınız günün önemli bir olayını, o zamanların popüler şarkısını yazabilirsiniz, bir yere gittiyseniz orada çekilmiş fotoğraf koyabilirsiniz. Bilet fiş falan bile yapıştırabilirsiniz 🙃