Mom091 yavrusununannesii bir leğene su ısıtın. Mayaladığınız yoğurdu kabıyla içine oturtup güzelce sarın. Tekrar mayalandırın yani. Ben öyle yapıp kurtarmıştım 2-3 kere
Deletedmom_50 yavrusununannesii lor yapın, böylece hem sağlıklı lor hem de peynir altı suyu elde etmiş olursunuz. Peynr altı suyunun bebek için bir çok kullanım alanı var üstelik çok sağlıklı.
Sarikuzumalp yavrusununannesii 75 derece fırında 40 dk falan kalsın. Sonrasında taş gibi oluyor tutmayınca öyle yaparım hep 😊
Bircicekbirbocekannesi Mom091 ne kadar bekliyor o suyun içinde birde yogurdun Kapağı kapali mi açık mı. Üstünü ne ile kapatiyorsunuz. Battaniye gibi mi sofra bezi gibi birsey mi?
Bircicekbirbocekannesi Sarikuzumalp fırın 40 dakika boyunca calisacak mi canım birde yoğurdun kapağını kapatiyor musun
Mom091 Bircicekbirbocekannesi kapalı olacak yoğurdun kapağı. Evet üzerini sararsanız battaniyeyle çok daha iyi olur. Birkaç saat bekletip bakın. Büyük ihtimalle tutmuş olacak
Karsimasaldakikiz yavrusununannesii yapışkan gibi sünüyorsa tekrar yoğurt olmaz lor yapın. Yapış yapış değilse içine tekrar maya koyup fırını 75 dereceye ayarlayıp 1 saat o şekilde fırında tutun. Sonra fırını kapatıp 4 saat daha bekletin taş gibi olur
Sevgismail1 Hiç bunlarla uğraşmayın tencereyi ocağa koyun içine biraz tuz atın kaynatın lor çökelek size
Adeninannesiiii yavrusununannesii annem tutmayınca eliyle su serpip tekrar mayalanmaya bırakıyor tekrar mayalanıyor