guldmr11 biz 4 aylık ek gıdaya başladık. 1 ay boyunca sadece tadım yaptık. İlk ay 1-2 tatlı kaşığı ile başlayıp ay içerisinde artırarak 1 küçük çay bardağına çıktık miktar olarak. Bu bebeği doyurmaz zaten. Mutlaka mama vermelisiniz. 5. Ay listemizde kaşık mama veya yoğurt veya meyve vardı. Doktorum kaşık mamayı sıkışırsan ver, tercih etme dedi. Oğlum 9 aylık olmak üzere hiç vermedim.
bebeğin sindirim sisteminin 4. Ayda hazır olmadığını düşünmüyorum. Ülkemizde 180 gün tabu olarak kabul edilsede birçok Avrupa birliği ülkesinde 120 günden sonra ek gıdaya başlanıyor. Almanya’da İspanya’da bebeğin sindirim sistemi hazırlarken Türkiye’de nasıl hazır olmuyor anlamıyorum.