MinaaBartuu hastaneye gitmiyoruz ancak 1 kez şehir hastanesine götürdük oğlumu . Hem çok düzenli hem de randevu hacettepeye göre çok daha hızlı. Pat pat bütün işlerinizi halledip kısa sürede çıkabiliyorsunuz. Diğer devlet hastanelerinde uzuyor da uzuyor randevu işleri. Doktora göründük, hemen röntgen cektiler, tekrar doktor baktı. 1 saat içerisinde çıktık. Medicalpark’ta bile saatlerce bekleyebiliyor. Ben hızı görünce çok şaşırdım.