Kızlar bebeğim sık sık uyanıp ağlıyor bu aralar, bazen uzun süre uyumuyor. Noldu bu çocuğa anlamıyorum normalde uyku sevmeyen bir bebek değildi. Canıma okuyor bu aralar. Neden olabilir diş mi diye düşünüyorum 7 aylık. Dişse nasıl anlarım diş etinde belirti de yok kafayı yemek üzereyim artık.