Oğlum 2.5 aylık. Doğumdan önce asla dizimde sallamıcam diyordum😂 ama bebeğim o kadar gazlıydı ki sadece böyle sakinleşiyordu. Başlarda 5 dk sallamayla uyuyan çocuk zamanla 1 saat 1.5 saatte uyur oldu. Önce sadece gündüzlerdi şimdi geceleri de istiyor. Nasıl bıraktırcam???