Eyda yoğurt gibi şeyleri minik bardaklarla veriyorlar, öyle görmüştüm.. Benim de size bir sorum olacak, 5.5 aylık bebeğim, tadımlara yeni başladık, ben de blw deniyorum fakat şu anda çok çok az gidiyor mideye, daha çok yerlere, kıyafetlere falan yediriyoruz. E ama 3 gün kuralı var, bir miktar yemesi lazım ki alerji vs bilebileyim ve tattığından emin olayım. Siz nasıl yaptınız? Olduğu kadar diyip bıraktınız mı yoksa sizin bebeğiniz tadımlarda güzel güzel aldı mı?