Merhaba güzel anneler 🥰
Ben kızıma geçen muz yedirdim ama çok az kesip verdim 3 4 cm kestim yani sevdi güzelde yedi ama sonra kakasında siyah minik minik iplik gibi şeyler çıktı 1 sefer oldu aradan zaman geçti olucak mı diye tekrar verdim yine aynı şekilde bu sefer biraz daha az çıktı
Kızımın bir şeylere alerjisi var ama neye bilmiyorum daha acaba bu alerji belirtisi mi yoksa muzun bebeklerde yaptığı bir şey mi bilginiz varmı acaba
Bu arada kızım şu anda 5 ay 6 günlük ve mamaya besleniyor