Ruzgarcan hamileliğimin 37.haftalarında sadece alt bacaklarımda vardı kaşıntı sırf bu yüzden ameliyat oldum bebeğin riskli olduğu bi durum olabilir diye bugün ameliyatımın üstünden 30 gün geçti hala geçmedi kaşıntılarım kollarıma ve basenlerime kadar çıktı. Cildiyeye gittim emziriyorum diye hap veremedi yazdığı kremde hiç fayda etmiyor kafayı yiyeceğim 🤦🏻♀️