Firstbaby similac 2 kullanıyorum bebeğim 8 aylık 3. Ayından beri similac tercih ediyoruz doktorumuz da önerdi palm yağı içermediğinden dolayı içeriği temiz. Gaz sıkıntısı kabızlık vs yaşamadık şükür. Tadını da seviyor bebeğimin kilo alımı da gayet iyi👍🏻