Öncelikle merhaba kızlar benim bebeğim 3 aylık oldu doğdugundan beri memeden emmedi nadir emmiştir ve ben 3 aydan beri sütümü elektirikli pompayla sağıp biberonla vermek zorunda kaldım ve halada devam ediyor ama bu ara 80 ml süt geldiyse bunu içiyor onuda artık zorla içiyor artı mamada içiyor sonra bu içtiklerinin hepsini cok kötü sekilde geri cıkartıyor bu şekilde kusma normal mi cok afedersiniz agzından fışkırtıyor uzunca ve baya bi kusuyor zaten beni emmiyor cok uzuluyorum şimdi bide boyle kusma oldu basina gelen varmi