Simsiminannesii canım bebeğin ufak. Çok normal. Sulu olması da normal. Kaynanan süt sağmadığından sütün nasıl olduğunu bilmiyordur. Çevrene acilen kulaklarını kapa. Benim bebeğim emse aslaa mamayı seçenek yapmazdım. Bez sayısı çok iyi. Sakın öyle bi hataya düşme.