Cumartesi gününden beri hastayım covid testi için kan tahlili yaptılar önce röntgen çektiler onlar temiz çıkınca test yapmadılar ama bende koku tat gitti bide öksürük başladı bunun üzerine covid testi yaptılar sabah sonuç belli oldu pozitif😔 bundan sonra ne yapmam gerekiyor 11 aylık bebeğim var