Kızlar merhaba,bebeğim 2 aylık dün sağlk ocağına aşısını vurdurmaya gittiğimiz zaman doktr bize başındaki bıngıldağın erken kapandığını normalde 1 yaşına kadar kapanmaması gerektiğini söyledi.Bu bıngıldak dediğimz hani beneklerin başı yumuşak olur ya bizimki 2-3 yaşındaki çoxuklar fibi sert yumuşak değil yani.Doktr son zamanlarda gördüğmz bişey telaşlanmana gerek yok ama mutlaka hasthneye doktra git dedi randevu aldm böyle bişey yaşayan oldu mu acaba