Kubra01wi Emziriyorsanız yeşil çay içmeyin bence. Emzirirken yeşil çay hiç önerilmiyor, sütun kesilmesine neden olabilir bile diye biliyorum. Bir de süt miktarı iyicene takip edin çünkü bence emziren anne için de o öğle yemeği yetersiz, ara öğün gibi oldu. Benim 2-3 kilo fazlam kaldı ve ona rağmen, düşük kilolarda, listem o kadar kısıtlı değil. Sütte azalma yoksa o zaman da sorun yok.