Sevgicicegi Esraea cumartesi günü doktora gittik doktorum 3 hafta sonra başlayabilirsin dedi bebeğim 6900 boyu 62 sizce nasıl
2papatya Esraea 25 haziran benim Doğum günüm 😂😂 İkiz kızlarımın da 18 haziran biz geçmedik nelerden başlamalıyız bilmiyorum doktora gideceğiz de yaşadığımız yerden ailemin yanına geldim doktor araştırıyorum
Synmannesi Bende elma az az muhallebi kaşık maması gidiyorum az az mama çok az da süt alıyor anne yetersiz kilo aldığı için doktor başla dedi az az
zeynominiik 2 Haziran doğumluyuz, tadımlarımız bitti. Azar azar yoğurt ve sebze çorbası yiyoruz. Meyve püresi yiyoruz.