Günaydın anneler. Uyanik olanlar kimler .adet oldum agrim olduğu için uyuyamadım cay koydum bakarken pasami da yataga aldim emzirdim nasıl yorgunluk var bende henen daldi yanimda yatarak emzirme yapıyorum uyuyo yanimda . Akşam dişten duzensizdi ama gecti biraz hem sunnet oldu hem dis cikti onun etkisi hep yuz ustu uyurdu yatakta emdirince duz yatırdım böyle uyuyo onceden uyanırdı dalmazdı sadece tam donemiyor yana o yorucu fayda etti cok mutlu oluyorum. Oglum artik 9 aylik bugün 🎈🍃sizde yatarak emziren var mi