Dyguak 5 günlük bebeğim var. 1 gündür kakasını yapmıyor normal midir yoksa bi sıkıntısı mı var karnını anne sütü ve mama ile besliyoruz gazı cıkıyor.
anneeee7 Dyguak normal canım baglrsakları gelişmedigi için yapamıyorlar karnına masaj yap bol bol emzr yapıcaktır masajı emzirme sonrası yapablirsin
Elisa-m Dyguak Doğumdan sonra taburcu olurken çocuk doktoru 10gune kadar kaka yapmasada normal ama hergun 5-6kere çiş yapacak takip et demişti.