Byznrayyldz Benımde 20 gun once testim pozitifti. Ben poz. Çıktıktan 4 gun sonra 8 aylık kızımda ateşlendi. Ona da test yapıldı onun da testı poztıf cıktı. Kızımda sadece 4 gün ateş oldu. Başka da hiç bir belirti olmadı. İçinizi rahat tutun bebekler,çocuklar bızden daha kolay atlatıyor. Bazıları hıc belırtı bıle gostermıyormuş. Çok geçmiş olsun🙏🏻