Merhaba anneler pazartesi günü doğum yaptım normal doğum dikişlerim var ve 2 gündür büyük abdesttimi yapmdım suanda cok yapmak istiyorum ama acıyo dikişler sanki kabız gibi bana yardım edermisniz varmı isal olup bu durumu atlatmamın bir yolu nolur acele yardım edın otramıyorum 😔😔😔