Merhaba hanımlar eşimin dün covid testi pozitif çıktı. Ağır şekilde atlatıyordu ilaç kullanmaya başlayınca düzeldi. Ama ondan öncesinde bilmiyorduk temas ettik birbirimize galiba bende de belirti veriyor çünkü boğazım gıcık sürekli öksürme isteği geliyor. Ben pozitif olduğumu kabul ettim artık ama ya bebeğimde pozitif se napacağım ona bişey olur diye çok korkuyorum. Varmı bebeğiyle beraber pozitif olupta atlatan lütfen yardımcı olun 😣 bu arada 1 ay 2 günlük kızım 🥺