Kizlar kizim 3.5 yasinda düştü iki kasinub ortasiu hafif burnuna yakin olan yeri kardolabin kenarına denk gelmus yarıldı cok korkuyorum hemn acike gittik filn çekildi bisey cikmadi doku tutucu bant yapıştırdılar ama bantib altindan hafuf siziyo kan sabaha kadar geçmezse yine Goturcem 2 satte bur uyndiriyoryn soru soruyorum varnu basina geln dua edin nokur cabucj atlatalım Buna da sukur rabbim evlatlarımızı korusub inş bize baguslasin annelik cok zor