Kızlar 2 gün önce 4. Ay aşımızı vurdukduk ama 2 gundur bebegim aşırı agliyo
Yani aşı sonrası emmeme ates uykusuzluk normal zaten ama atesi bi firliyo dus fln aldiriyorum ama cok asiri derece de agliyor sizde de boyle oldumu korkuyorum yani uykusunda bagirarak agliyo resmen