Ikra_nur sanırım 1,5 yaşta hepsi öyle oğlumda öyleydi yapmadığım şey kalmıyordu herşeyi reddediyordu sonra kendiliğinden düzeldi birde doktora danışıp vitamin şurubuna başladım ben iştahını açtı çok iyi geldi şimdi 3 aylık bir oğlum daha var o günleri yine yaşıcam diye şimdiden kara kara düşünmeye başladım bile