Kizlar bebeğim sepet beşiğinde rahat edemiyor diye bebeğimize yatak yaptirdik sorun şu ki iç yatağını almaya giden can eşim ince yatakta yaylar batar diye baya yüksek bir yatak almış o yatağa bırakın bebeği yatırmayı ben yatsam ve düşsem sakatlanirim. Amacım yere yakın rahat edebileceği birşey yapmakti. Şimdi süngerler çıkmış sanırım kullanan var mı makul bir çözüm bulmam lazım malum yatağı iade edemiyorum