Merhaba ben normelde sigara içen biriydim ama hamilelik doğum vs derken bıraktım bu gün ilk defa arkadaşım ikram etti emziriyorus bebeğimi ama akılsızlık yapıp içtim sigarayı çok pişmanım ya keşke içmeyeydim bebeği emzirebilirim değilmi korkuyorum yavruma sütümden geçer diye sigara içipde emziren anellerimiz varmı ya morelim çok bozuldu keşke içmeyeydim 😕