mom1236 Kızlar bebeğim uyurken eli kolu oynadığı an uyanıyor ve rahat uyku uyuyamıyor. Bende hala kundak yapıyorum uyandırana kadar. Böyle yapanınız var mı, bi sorun yaratmaz diye düşünüyorum bilenler yardımcı olabilir mi ?
DBaybars mom1236 Bacak hareketlerinin engellenmesi kalça çıkığına neden olabiliyor özellikle o bölgeyi çok sarmadan kundak yapın ama benim şahsi görüşüm yapmasanız daha iyi gibi düşünüyorum sırf konforu açısından. Bunun dışında sorun yok eğer çok sıkı yapmıyorsanız, 3-4 aya kadar yapılıyor zaten max
Lidya-t mom1236 Alışırsa sürekli böyle ister biraz eli kolu oynasın uyanmamayı da öğrenir. Ben ilk ay yaptım sonra bıraktım. Çok deli yatıyor kızım ama uyanmıyor artık.
agustosbocegim mom1236 bende az önce kundakladım uyuyunca açıyorum çok sıkı olmadan hemşiremiz ayaklarını rahat oynatabilsin demişti
Kavinsmom El kol için evet ama aşağı tarafı serbest bırakıyorum başından beri. İstemsiz el hareketleri azaldı ama bitene kadar devam
Momster Ben hazir kundaklarla kundakliyorum. Kundak mutlaka yarim kundak olmali ayaklari serbest kalacak. Fakat çocuk dönmeyi ogrenene kadar kundak yapiliyor. Sonrasinda cok tehlikeli.
sanye_1907 Doktorlar uzmanlar bile kundak yapmanın faydalı olduğunu söylüyor uyku açısından ancak sadece yarım kundak yanı sadece kollarını kındaklayın bacak kısmı serbest kalmalı ben bebeğim 7 8 aylık olana kadar kundaklamıştım çünki elleriyle kendi kendini uyandırıyordu
Erroerto Benim oğlum 5 aylık hala yapıyorum 😂 Bi zararı yok şimdilik hep elimi tutmak istiyo uyurken o yüzden yapıyorum el tutmayı unutmaya başladı kundak devri bitecek 👏
Freestate mom1236 Benim doktorum gereksiz buluyor kundağı, ben hiç yapmadım o yüzden. Burada sabır devreye girer herhalde çünkü bebek başta zorlansa da en sonda uyuyacak el mahkum. Bence bırakın rahat rahat yatsız çocuk.
Btlbrl Ben hiç denemedim 2 ay 25 günlük bizimkide ellerden dolayı çok uyanıyor bu aydan sonra yapsam olur mu acaba ?
Erroerto Btlbrl neden olmasın ben 3 aylıkken arada Bi yapmaya başladım şimdi sadece uyurken yapıyorum
Keremtugra mom1236 6 ayina kadar bacaklarini serbest birakana kadar sadece kollarini kundakladim gercekten daha huzuu uyuyolar
mom1236 Keremtugra Ayakları oynayıncada uyanıyor bu kez sıkıyor kendini tekmeliyor resmen ne yapacağımı şaşırdım 🤷♀️
Perizekaliyim07 Benim bebeğimde 3 aylık bende yarım kundak yapıyorum. Yoksa elleri ile kendi kendini uyandırıyor ve sonrası malum uykusuzluk.