Kızlar merhaba valla ne yapacağımı bilemedim. Bebeğim 2 gün sonra 6 aylık olacak 40 dan sonra kolik başlamisti o zaman çok zorlandım ama şuan geçti şükür. Son 1 aydır sürekli emerek uyumak istiyo sallamak filan kar etmiyo ve kakasını 3 yada 4 güne bir yapmaya başladı en son 5. Ayda 7 kiloydu şuan kaç bilmiyorum ve her gören zayıf bu bebek sütün yaramıyo diyordu (kendilerince) her neyse ebe de ufaktan ek gıdaya başla demişti fakat çok kafam karıştı. Sorularım şu acaba doymadıği için hem uyku düzenimiz hemde kaka sayısı değişti zor yapmaya başladı arada bişeyler veriyordum en sonunda mama alacağım heralde çok direndim ama brlirtiler sizce onu mu gösteriyor aç mı bu çocuk neyi var ve arada karnından sesler geliyor guruldama gibi 😥