Alparslan-mom Melisasbasi ben vacuum mop değil de v2 aldım 1 hafta olucak. Çok memnunum. Her gün açıyorum alerjikbebeğim var ve süpürülen odaya giremezdik. Ama robotla sorun olmuyo toz cikarmiyo. Mop kısmını daha denemedim🤗
Alpkusunannesi Yenidenanne https://www.n11.com/urun/xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-pro-siyah-akilli-robot-supurge-1341222?magaza=k8-teknoloji buna karar verdim 300 lira da çekim var onu kullancam arrık valla kafam ağrıdı 😂
Yenidenanne Alpkusunannesi aynen çok başım ağrıdı benimde kaç gündür ona bak buna bak v2 pro öneriyorlar bide 🤔
dertlikerkenez Melisasbasi vacuum mop pro kullanıyorum ve çok memnunum. Evim 4+1 turboda tüm evi süpürmesi için 3 kez şarj olması gerekiyor, tek derdim o. Sessizde tek şarjla evi süpürebiliyor.