Masalimiz Allah yardımcın olsun çok zor, ben doğurduğum ilk gün hemşireler doğru emzirme tekniğini göstermesine rağmen bebeğim tutmayı bilmiyordu memeyi sadece ucunu tutuyordu, bende doğru vermeyi bilmiyodum. Sonuç olarak meme uçlarım hep yaraydı, ben ve bebeğim doğru emzirmeyi ve emmeyi öğrenene kadar ben doğumdan itibaren 1 ay boyunca hep meme ucu ağrısı ve yarasıyla uğraştım. Emzirmekten nefret ediyodum emzirme zamanı gelmesin istiyodum, emzirirken ağlıyordum acıdan. Birşey deymesin diye gümüş kapak kullandım çünkü çok acıyordu deyince, o biraz rahatlatmıştı, emzirdikten sonra herhangi bir meme ucu yarası için olan kremi kullan ve gümüş kapağı ya da herhangi bir göğüs kalkanı üstüne kapat hemen. Tekrar emme zamanı geldiğinde nemli pamuklu yumuşak bir bezle kremi sil tampon hareketlerle ve emzir. Emzirirken de meme ucunu ortadan direkt verme bebeğinin ağzına, kahverengi bölgenin alt kısmı daha çok bebeğin ağzında olması lazım, üst kahverengi kısım daha görünür olmalı tam anlatamamış olabilirim ama resim paylaşıcam. Muhtemelen yanlış emdiği için yara oluyor çünkü benim yaralar doğru emzirmeyle düzeldi inşallah kurtulursunuz bu yaralardan 🙏
https://imgyukle.com/i/I7jLRH