eliifkorkmazz Oykununannesii12 kucağıma alıp emzirip yatırıyorum ya da yanına yatıp emzirip kalkıyorum
Oykununannesii12 duygu00 bazı arkadaşlarım biz uykuda emziriyoruz dediler ben hiç uykuda emzirmedim nasıl oluyor diye merak ettim
duygu00 Oykununannesii12 benim bebeğimde o zamanlar uykuda emmiyordu uyandırıyordum sürekli bende silikon uç ile emzirdim 2,5 aylıkken bıraktı silikonu.1,5 aylıkken baktım uyanmıyor ama acıktı göğsüme masaj yapıp gelen süt damlalarını dudaklarına sürdüm bebeğimin yalanmaya başlayınca ağzına sokuyordum
Sare- Ben kucağıma alıp emziriyorum , bazen sık uyanıyor dişinden dolayı bu sıralar , o zaman yanımda yatırıyorum , uyandıkça emziriyorum .
Oykununannesii12 Ilk zamanlardan bari emme sorunu yaşadık zaten. Silikon uçla emziriyodum. 5 gündür normal şekilde emziriyorum. Ama uykuda hiç emzirmedim uyanıkken emiyor
nny Oykununannesii12 aynı sorun benim kızımda da var.1 aylık. açıkcası gece ondan önce kalkıp sagıp veriyorum yoksa memede hemen uyuyor.yeterli beslenememiş oluyor ve benim içim hiç rahat etmiyor.böyle daha iyi hissediyorum
Zeynepli1234 Oykununannesii12 saat kuruyorum alarm çalınca kalkıyorum bebişim uyuyor oluyor kucağıma alıyorum ağzına değdiriyorum ağzının içine vermeye çalışıyorum o anlıyor zaten kendi emmeye başlıyor emmesi bitince geri yerine koyuyorum bu arada hala uyuyor oluyor .Bebek hiç uyanmadan emzirme işini halletmiş oluyorum 😝
Gizembayram Zeynepli1234 Peki gazını çıkarıyo mu emdikten sonra ben emziriyorum kaldırıyorum gazını çıkarmak için hiç bi şekilde çıkarmıyo uyurken öyle uyuyo
Oykununannesii12 Zeynepli1234 işte bende öyle yapmak istiyorum ama uyanıkken bile ilkte biraz zorluk çıkarıyor anlayamadım yaa nasıl olacak
Gizemkutlu Her iki saatte bır kalkıp emzırın bence çocuğun sekerının düşmemesi için emzırılmeli dıye soylemıstı doktorum o uyusana sız ağzına verın memenınızı zaten emicektır
Oykununannesii12 duygu00 benim de işte silikon uçla emiyordu. Onu çıkarttım bi anda normal olarak denedim o günden beri emiyor
iki_prens_annesi_ Oykununannesii12 canim benim oglum aglamiyo ihh ihh diye mizirdamiyo gozleri kapali bazen hafif açık hemen gogsumu aciyorum alir almaz ayakta basliyorum emzirmeye emmeye baslar baslamaz gozunu yumuyo o sekilde emiyo doyunca da ya kafasini atiyo yada emmeyi birakip daliyo bende yatırıyorum yerine cok minik bi sallayip bırakıyorum