Esmacng çok okudum canım ayrıca saglıkcıyım çocuklar üzerinde TV çok etkili, otizm sebebi bile olabiliyor TV gibi şeyler çevreye ilgiyi azaltıyor odaklanma problemi oluyor çocuğu psikoloji olarak etkiliyor. Sende çok haklısın benimde bebeğim telefondan çizgi film acmayınca mama içmiyor elimden geldiğince acmamaya çalışıyorum TV felan hiç izletmem. Arada bi telefondan izletirim ama ekranı göstermem, söylese yapabilirsin canım telefonundan çizgi film AC ama gösterme sesini acsan o şekilde durmaz mı acaba denesen, birde çok güzel eğitici oyunlar var. Renk, sayı , sekil vs öğrenmek için arkadaşından biliyorum o çok oynuyordu çocuğuyla şimdi çocuğu zehir gibi , bambu çubukları var onlardan da alabilirsiniz ama elinden geldiğince TV izletme , evindeki tvyi kaldıranı bile duydum çocuğundan dolayı