afs9mart kızlar kızım bugun cok huzursuzdu mız mız seklindeydi hep ve bugun agız cewresinde özellikle alt dudak tarafında kızarıklıklar war vede bugun 3 deda kakaaını yapıyo ilk ikisi normal katılıktaydı fakat az önce aldıgım bez fullll dolu ve sıvı bi kakaydı ayrıca poposundan aşşa wajınasına kadar kızarıktı kakaaını ıslak mendille silerken agladı hep diş etlerine elimi sürdüm parmagıma değen bi diş yok acaba diş cıkarma aşamasındamı daha önce cocugu diş cıkaran bi bakabilirmi ua buna benzer seyler yasadımı
Mommysharkdoodoodoodoo afs9mart benim oğlumun da böyle olur diş geleceği zaman kakaları hep anında da alsam poposu kıpkırmızı pişik dolardı. Diş olabilir evet sürekli eli ağzında nesneleri sürekli ağza götürüyor huysuz davranıyor ve huzursuz oluyorsa kesin diştir.
Melindaninannesi afs9mart diş olayını bilmiyorum canım bu aralar bizimki de ne bulursa damagini kasimaya basladi. 4 ay 23 günlük. Seninki ne kadarlık ? 🤗 Ayrıca islak mendil pişigi tetikliyor. Belki sadece pisikten acimistir kuzucugun poposu.Doktor tavsiyesi ile doğduğundan beri kaynamış soğumuş su ve pamuk ile siliyorum ben.
afs9mart Melindaninannesi 8 aylık oldu dün daha önce hşç pişik olmamıştı kuzım kesin diş gibi geliyo banada
Blackcloud Üstte kalsın canım, benim kızımda böyle damaklardan diş yerleri bayağı belli olmaya başladı, kabarma yok ama sanki her an patlayacak gibi.🌸