Minikbebegim1 Arkadaşlar bebeğim 2 ay 12 günlük 2 gündür kakasını yapmakta zorluk çekiyor kendini sıkıyor karnı taş gibi oluyor probiyotik ve gaz damlası kullanıyorum gazını çıkarıyor ama kaka yok bu sorunu yaşayanlar ne gibi yöntemler buldunuz
bitterdelisi24 Minikbebegim1 karnına saat yonune dogru bebe yagıyla masaj yaptınız mı ?? bıde emzırmeden once bı xay kasıgı zeytınyag verın masajın üstüne emzırın baya faydası oluyor.. tembellesen bagırsaklar harekete gecıyo masajla.. ama dogru masajı yapmak onemlı
twinsmomYY Minikbebegim1 zeytinyagi demisler evet ii gelir ama kendi sutunuze karistirip verin koyu bir kivami oldugu icin bebekle4 de ters tarafa kacabiliyormus