DBaybars Oğlum 26 aylık biz de doğduğundan beri premium care kullanıyoruz. Arada indirimli denk gelince aktif bebek de aldık ama onu gün içinde evdeyken kullandım. Günlük rahatlık çıktığından beri de yine evdeyken gün içinde kullanıyorum gayet memnunum. Geceleri ve dışarıda premium care kullanıyorum çünkü onun kadar çiş/kaka tutma kapasitesi yok, daha kısa sürede değiştirmek gerekiyor. Ama biz memnunuz, bir sürü bez denedim sleepy, paddlers, molfix vs vs onlara göre çok daha iyi.