Zafereda 2 ay 20 günlüğüz bizde aynı şekilde uykuya direniyor ama bir şekilde uyutuyorum 1 saat uyuyup 1 saat uyanık kalıyor.tavsiylerim şunlar, uyku aralıklarına dikkat edin bu aylarda bebekler 45-60 dk sonra tekrar uyutulmalı eğer bu süre aşarsa yorgunluktan uyuyamıyorlar ve bu bi döngü haline geliyor malesef sonuç olarak yorgun uykusuz ve sürekli mızmız bebek oluyor.koyduğunuz anda uyanması destekli uyumasından kaynaklı olabilir, ilkte yorgunluğunu atabilmesi adına tüm uykusu boyunca desteği sürdürmeyi deneyin, sallıyorsanız en az 30 dk sallayın uyusun ya da pış pış vs.çünkü en az 30 dk uyumalı.sonrasında 45-60 dk arasında vakti geçirmeden bebeği de gözlemleyerek tekrar uykuya geçirin.yorgunluğu geçince inanın daha kolay uyuyorlar, uyku uykuyu çağırıyor gerçekten