A05072020 Sakın yetemiyorum diye düşünme. Annesin sen bebeğine öyle bi yetersinki.. Mama ver, doktor tavsiyesi ile tabiki. Aynı zamanda da sütün için anason çayı, incir, tahinli pekmez, bol süt iç. Benim de mama başlayalım demişti doktorum. Hatta alerjikti. Evolvia verdi, raporlu. Sonra ben Cok araştırdım ne yapabilirim diye. Sağlıklı besinler tüket. Anason çayı özellikle. Bebeği rahatlatıyor sutu artırıyor. Ha bir de unutmadan 4 lt su içiyorum gunde. Bebeğim 6 aylık. Ayrıca ben emzik yerine meme veriyorum. Plastik emecegine meme emsin sut damla damla gelse bile yararı olucak sonuçta. Sürekli emzir. Geceleri uyanmasa bile kalk kalk 3 saate bi 4 saate bi emzir. Ben alarm kurup kalktığım günleri hatirliyorum. Bebeğinin sana ihtiyacı var. Sakın yetemiyorm deyip kendini üzme. Süper bi annesin 🥰🥰