3 gündür böyle ağlayarak uyanıyo ama öyle böyle değil ya normalde hiç ağlayan bi bebek değildir, karnı acıkınca mızmızlanır sadece ama geçen çok kötü bağırarak ağlamaya başladı elim ayağım boşaldı nasıl uyandığımı sapıttım. Bugün de yaptı ama bu seferki uzun sürdü kucağıma aldım susmadı bizi görmüyodu sanki duymuyodu. Çok korkuyorum bu neden olur ki? 3 aylık bebeğim