Merhaba kızlar , bebeğimin kansızlığından dolayı kan ilacı kullanıyorum , kan ilacının adı : FERRUM. Bu arada bebeğim 15 aylık ve son bir haftadır farkettim ki dişlerinde çürükler oluşmaya başladı 😕😕 ne yapabilirim ya , böyle sağlıksız şeyler vermiyorum yani pek çıkolata falan yani onunla ilgisi yok, bu kan ilacını da kullanmam lazım yani çok değerleri düşük ne önerirsiniz , fırçalama derseniz de yapamıyor kızım anca öğürüyor kullandıkça . Fikir verin lütfen 😢